Victorian London RPG
IndeksFAQSzukajGrupyRejestracjaZaloguj

Share | 
 

 Zalety

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
AutorWiadomość
Donatien
Admin
avatar

Profesja : Arystokrata
Wiek postaci : Nieznany (ciało: 21 lat)

PisanieTemat: Zalety   Sob 20 Lut 2010, 22:54

Zalet nie można powielać.

- Wyjątkowo: silny, zręczny, szybki, wytrzymały, inteligentny, charyzmatyczny, spostrzegawczy, atrakcyjny, o silnej woli – zaleta ta dodaje jedną dodatkową gwiazdkę do dowolnej wybranej cechy. Umożliwia to posiadanie nawet sześciu gwiazdek w jednej statystyce. By wybrać tą zaletę należy mieć pięć gwiazdek, w interesującej nas statystyce.

- Wyostrzony zmysł: wzrok, słuch, węch, dotyk, smak (do wyboru)

- Mistrzostwo w dowolnej umiejętności (należy wybrać jedną i napisać jaka to umiej., nie dotyczy umiej. walki bronią palną, dla której można wybrać specjalizację) – zaleta ta umożliwia osiągnięcie wyższego niż zwykle poziomu specjalizacji w wybranej umiejętności. Np. zostanie mistrzowskim strzelcem, który potrafi trafić w lecącą monetę ze sporej odległości.

- Nieustraszony – Twa postać jest niewrażliwa na negatywne efekty strachu i przerażenia, a demony nie mogą w niej wywołać żadnego z tych uczuć.

- Medium – Twoja postać potrafi porozumiewać się z duszami zmarłych, które mogą niejednokrotnie udzielić wartościowych informacji (postaci duchów odgrywa zawsze MG).

- Widzenie aur – Twa postać posiada szósty zmysł umożliwiający jej dostrzeganie aur innych istot. Aury to emanacje energii życiowej, które mogą dostarczyć informacji na temat rasy, cech charakteru, obecnych stanów ducha, a czasami nawet przeszłości innych osób.
Dostrzeganie ich przebiega na trzech poziomach, z których każdy wymaga innych działań oraz coraz większej ilości koncentracji:
Poziom I (trwający praktycznie cały czas)
Postać widzi delikatne emanacje umożliwiające rozpoznanie rasy innej osoby.
Poziom II
Wymaga przymknięcia oczu i całkowitej koncentracji. Twoja postać nie może wykonywać żadnych innych akcji, a każde potrącenie, powtórzenie na głos jej imienia czy na przykład gwałtowny hałas natychmiastowo rozpraszają skupienie. Aury dostrzegalne na tym poziomie umożliwiają nie tylko rozpoznanie ras, ale i najsilniejszych cech charakteru oraz stanu zdrowia psychicznego i fizycznego.
Poziom III
Poza powyższymi czynnikami wymaga także działania środków halucynogennych takich jak np. opiaty. Dzięki wejściu w tak głęboki trans postać zdolna jest dodatkowo bezbłędnie rozpoznawać stany ducha badanego, jego intencje, a nawet co ważniejsze wydarzenia z przeszłości. Na tym poziomie koncentracji ściany nie są już przeszkodą dla wewnętrznego oka medytującego. Głęboki trans tego typu męczy ciało i postać będzie po nim wymagała jednego dnia odpoczynku. Przerwanie tej medytacji będzie oznaczało skutki negatywne od ogłuszenia po szaleństwo.

- Refleks – Twą postać cechuje niezwykły refleks i zdolność szybkiego reagowania przydatne przede wszystkim podczas unikania ciosów, szybkich pościgów oraz innych wymagających dynamicznego przystosowania akcji.

- Odporność na ból – Twoja postać jest całkowicie odporna na nawet najsilniejszy ból fizyczny.

- Odporność na trucizny – Toksyczne efekty wszelkich trucizn mogą wywołać u Twojej postaci co najwyżej zgagę lub rozwolnienie. A i to jedynie przy największych dawkach.

- Wzbudzanie zaufania – Twoja postać ma w sobie to „coś” co sprawia, że inni czują podświadomą chęć zaufania jej oraz pewność, iż nie może być ona nikim zły. Tyczy się to także innych graczy. Oczywiście zachowanie Twojej postaci wciąż może zdradzić jej prawdziwe oblicze.

- Właściciel – Twoja postać posiada majątek w postaci własnej firmy, straganu, jednostki wodnej itp. itd. (prosimy bez szaleństw)

- Bogacz – zaleta ta wzmacnia posiadaną zaletę „właściciel” (posiadanie dużego statku, dobrze prosperującej firmy, dworu itp.)

- Oburęczność – Twa postać doskonale włada zarówno lewą jak i prawą ręką.

- Mocna głowa – Nawet duże ilości mocnego alkoholu nie są w stanie zawrócić Twojej postaci w głowie.

- Wysoka odporność na choroby – Twoja postać bardzo rzadko choruje i nawet zetknięcie się z zakażonym bardzo zaraźliwą infekcją człowiekiem nie stanowi dla niej zagrożenia.

- Jasnowidztwo – Twa postać potrafi dostrzegać przyszłość w niejasnych znakach i wizjach dawanych jej przez los (mogą to być sny, przypadkowe wydarzenia, ułożenie gwiazd itp. itd.)

- Słowiczy głos – Twoja postać jest szczęśliwym posiadaczem wyjątkowo pięknego głosu, który urzeka swą melodyjnością wszystkich słuchaczy.

- Powiązania z rodziną królewską – Twa postać jest członkiem lub dobrym znajomym rodziny królewskiej co niesie ze sobą rozliczne korzyści i przywileje.

- Posiadanie ducha opiekuńczego – Twoją postacią opiekuje się duch zmarłego krewnego, ukochanego itp., który może czasami udzielić jej niewielkiego wsparcia np. wskazać dobrą drogę ucieczki lub ostrzec przed zasadzką. Media są w stanie lepiej komunikować się ze swym duchem dzięki czemu czerpią z jego obecności większe korzyści.

__________________

"I zło chce nas jedynie uszczęśliwić."
- Stanisław Jerzy Lec
Powrót do góry Go down
http://victorianlondon.forumpolish.com
 
Zalety
Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 1 z 1

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
Victorian London RPG :: Informacje :: Opis świata Victorian London-
Skocz do: